Kalendarz
Artykuły
IV a Sprząta Świat
2024-04-23
Uczniowie klasy 4 a podczas weekendowego spaceru zrealizowali klasowy projekt pod hasłem "NIE wyrzucaj śmieci do mego lasu!' z okazji Dnia Ziemi 2024.
Tydzień Kultury Języka
2024-04-23
W ostatnim tygodniu odbywała się XXXII edycja Tygodnia Kultury Języka, będąca istotnym wydarzeniem w życiu szkoły dla klas I-III. W ramach tego wydarzenia przeprowadzono szereg konkursów: ortograficzny, kaligraficzny, czytelniczy oraz plastyczny realizowany w ramach innowacji pedagogicznej" Kulturalni na co dzień" które nie tylko rozwijały umiejętności językowe uczniów, ale także promowały kreatywność i zaangażowanie w życie szkolne. Konkurs Kaligraficzny, zachęcał uczniów do precyzyjnego i estetycznego pisania. Uczestnicy pokazali nie tylko swoje umiejętności, ale także zaangażowanie w doskonalenie sztuki pięknego pisma. Kolejnym wyzwaniem było przeprowadzenie Konkursu Ortograficznego, który sprawdzał nie tylko znajomość zasad poprawnej pisowni, ale także umiejętność koncentracji i szybkiego reagowania. Uczniowie udowodnili, że dbają o poprawność języka i potrafią wyłapać nawet najmniejsze błędy. Nie zabrakło również Konkursu Czytelniczego, który promował czytelnictwo i rozwijanie umiejętności interpretacji tekstu. Uczestnicy zaprezentowali swoją pasje do czytania oraz umiejętność wnikliwej analizy literatury. Jednak nie tylko konkursy były elementem XXXII Tygodnia Kultury Języka. W ramach realizowanej innowacji pedagogicznej "Kulturalni na co dzień", uczniowie mieli okazję uczestniczyć w konkursie plastycznym, który promował kulturę języka w codziennym życiu szkoły. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu, język staje się nie tylko narzędziem komunikacji, ale także wartością, którą warto pielęgnować. Podsumowując, XXXII Tydzień Kultury zachęcał do promowania wartości związanych z językiem i kulturą. W ramach realizacji tych konkursów uczniowie otrzymali nagrody. Zwycięzcom gratulujemy i zapraszamy za rok
Czytaj więcej o:„Uczymy innych” w Dniu Kultury Języka Angielskiego
2024-04-23
Uczennice klasy V b podczas zajęć rozwijających przygotowały projekt "Uczymy innych". Realizacja projektu "Uczymy innych" polegała na bezpośrednim zaangażowaniu uczniów w przygotowywanie i prowadzenie lekcji z języka angielskiego dla uczniòw klas młodszych. W czasie zajęć to uczniowie klasy V b stali się nauczycielami i poza przekazywaniem swojej wiedzy innym, starali się zaangażować młodszych uczniów w proces uczenia proponując im różne aktywizujące metody pracy i ćwiczenia. Uczennice przygotowały zajęcia o tematyce „ KULTURA WIELKIEJ BRYTANII” Metoda uczymy innych pozwala rozwinąć umiejętności komunikacji, prezentacji i przekazywania wiedzy. Uczniowie poprzez samodzielne zaplanowanie i przeprowadzenie lekcji przejęli więcej odpowiedzialności za to czego, jak i po co nauczali swoich młodszych kolegów. Uczniowie młodszych klas z chęcią zaangażowali się w proces uczenia się i rewelacyjnie poradzili sobie z zadaniami przygotowanymi przez uczniów klasy V b.
Czytaj więcej o: